Din introduktion till programmatisk annonsering.

Gratis webinarium 24 feb

 

Välkommen att anmäla dig till vår webbinarium


Ger inte ditt företags digitala annonsering de resultat ni önskar? Jobbar du som marknadsansvarig direkt mot publicister och tar in offerter varje gång ni ska annonsera, har du samtidigt tröttnat på att jämföra offerter och pruta med otydliga resultat? Det är lika tråkigt som det tar tid.

Så har du tröttnat på att lägga otaliga timmar på att jobba direkt mot publicister med oklar effekt och är nyfiken på hur programmatisk annonsering skulle fungera för er är detta ett webbinarium för dig.


Vi kommer bl. a gå igenom:
  • Kort introduktion till inbound marketing
  • Hur annonser med ett "inbound-tänk kan se ut och ge konvertering
  • Vad är programmatisk annonsering och vilka är dess främsta fördelar
  • Ge exempel på var man kan annonsera och hur det fungerar

Föreläsare:

Annica Thorberg är VD och grundare av Marketinghouse, en av de första byråerna i Sverige med inriktning på Inbound Marketing.  Hon har arbetat med inbound marketing i snart 10 år. Annicas specialistområden är bland annat LinkedIn, integrering av sociala medier i B2B-företags marknadsföring, 

Niklas Johansson är delgrundare och delägare av den programmatiska annonsbyrån Dwise. Han har en lång bakgrund inom programmatic.


Fakta

Tid: 24 feb 2021
Tid: 11.o0-11.45 (15 min frågor efter)  
Webinariet hålls via Zoom

Genom att fylla i formuläret till höger ger du oss ditt samtycke att lagra dina uppgifter inför webbinariet. När du fyllt i formuläret och anmäler dig får du en bekräftelse via epost på din anmälan med en länk in till själva webinariet.


OBS!
Vi har stor respekt för GDPR. Det gör att denna inbjudan är personlig. Vill du bjuda med en kollega måste den personen anmäla sig själv. Klicka på den här länken och kopiera den och skicka till din kollega/vän.

Klart jag vill delta: